Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) Otoyolu’nda şoke eden olay! Jandarma hemen durdurdu

0
37

Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) Otoyolu’nda ters şeritten ilerleyerek trafiği tehlikeye düşüren ve Otoyol Jandarması tarafından yakalanan sürücüye 90 bin lira ceza uygulandı.
Valilikten yapılan açıklamaya göre, İl Jandarma Komutanlığı Otoyol Jandarması ekipleri, Nurdağı ilçesinde TAG Otoyolu üzerinde devriye sırasında ters istikamette ilerleyen sürücüyü tespit etti.
Ekipler sürücü R.K’ye, “aksine bir işaret bulunmadıkça sürücülerin otoyollarda araçlarını ters istikamette sürmesi” maddesi gereğince 90 bin lira ceza uyguladı.
Bu arada sürücünün ehliyetine 60 gün el konulurken, araç ise 60 gün trafikten men edildi.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz